lørdag den 21. januar 2012

Hygge aften med familien,,,,

Øhmm..
Tør ikk rigtig skrive..
Om hvordan jeg har det..! O.o
Meeeeeen......
Jeg er lidt smadret...
Men jeg kan ikk sidde stille..
Venter på svar om i morgen O.o
Og......

Hæhæ :p
Øhmmm...
Det er ikk slemt..
Jeg er bare tvunget til at sidde med is på mit knæ O.o
Ellers bliver jeg smidt udenfor O.o
-Øhhh.. Fedt
..
Nå men jeg har da noget der er underholdene at se på :D
Min mor jagter min bror..
Som har taget Pepsi Max flasken,
Og løber rundt med den...
Så hun ikk kan få noget O.o
Øhmmm... Jaaaaaaa x'D
Min skøre familie..
Jaa altså..
Og.. der bliver løbet rundt om bordet nu 8'D
Heh :D
Såååå...
Der bliver grinet lidt..
Mest fra min side...
men venter stadig på svar <3
Nå... Men der er jo ogs.
Dansk Melodi Gran Prix i tv'et
:D
Hygge <3
Meeeennn.. Synes min mor og bror overdriver med deres slik...

Der er mere hen af bordet.. O.o
Seriøst!!!
Hvordan kan de æde det!!??
Jeg har spist et æble..
...... Og min aftensmad.. -_-
Nu må jeg hellere.....
Høre efter hva folk synger i MGP.. O.o
Hmmm....<3


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar