mandag den 30. januar 2012

Hvorfor?

.........................
Jeg ved ikke hva jeg skal gøre længere..
Høre næsten  kun om selvmord for tiden.
Jeg ved ikke hva jeg skal gøre..
Om... Om jeg skal lade dem gå?
Nej!!
Aldrig!
Hvorfor tænker jeg sårn?
..........
Måske fordi jeg er træt af at det sker..?
At jeg kommer hjem..
Fuldstændig knust..
Det sker så tit for tiden..
Venner der siger det..
Mine venners, venner der begår selvmord.
Jeg vidste ikke hvor ondt det gjorde..
Før jeg hørte de ord fra en ven..
Og nu idag...
Endnu en tæt ven </3
Hun tog.......
Overdosis... :c
Jeg ved ikke længere hva jeg skal gøre..
Lade være med at være på nettet..
Lade være med at se nyhederne..
Lade være med at lytte til klassen?
Jeg ved det ikk.
Det stikker så dybt..
Jeg ville ikke selv kunne finde på det.
Tør ikke tage hovedpine piller nu..
Selvom det hamre mod mine tininger.. T_T
Jeg ved ikk længere hva jeg skal gøre ved det..
Jeg kan ikk rigtig tale om det..
Ikk uden jeg føler at folk hader mig?
Hvorfor??
Det er ikke mine problemer at folk vil begå selvmord..
Men jeg føler skyld i ikke at kunne snakke ordentlig med dem..!
Jeg bliver bange..
Rigtig bange..
Ryster ikke..
Har lært at styre det..
Men jeg får hovedpine..
Og den sætter sig som migræne..
Og jeg får ikk sovet..
Tør ikke tage pillerne..
Vil ikke!
Jeg er ligeglad om folk mener det er dumt!
Jeg kan ikke..
!!
Og kan ikke koncentrere mig mere...
Fredag skal jeg aflevere stil..
og jeg kan bare ikke komme videre -_-
Og lige nu.. Kan jeg ikk huske hva jeg skal i morgen!!
Fail!
Jeg finder jo ud af det..
når jeg gider at huske det..
Min ven som tog overdosis..
ligger på hospitalet og må ikke skrive til mig. :c
Jeg ender med at spamme hende..
jeg kan ikke komme og besøge hende T_T
Jeg er forvirret..
Måske skal jeg lægge mig til at sove?
Men så bliver D.......
Øhm.. en god ven..
meget skuffet.
og ked af det -_-
og tror jeg hader ham..
suk -_-
Så meget for ikke at gøre folk kede af det :(
Nå.. Men. så må jeg tænke på hva jeg skal i morgen..
Det står i min kalender..
Sååå kan jo bare se det der :D
...............
Suk..
Men.... Jeg håber...
at selvmords emnet snart forsvinder..
kan ikk klare det.. :(
Ved ik hva jeg skal gøre mere..
andet end at lytte ;c
hvorfor vil de ikk bare stoppe med deres tanker..
Folk elsker dem jo <3
......
Jeg bliver knust over at høre dem tale om selvmord </3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar