torsdag den 5. januar 2012

''Skal tage mig sammen''

..
Har ik styr på det mere..
Det kommer og går som det vil,
på arbejdet i dag,
jeg kom for tidligt,
og brugte tiden i kælderen..
Kiggede på min mobil,
og begyndte at græde.
Sad der i 7 min. og prøvede at blive glad igen.
Fik en glad 'maske' på..
og kom smilende op til min chef..
Mærkede smerten inden i..
Og følte mig falsk..
blev ved at smile..
og lod bare smerten stikke..
Pff.. Det skal ikk ødelægge min arbejds dag.
Jeg... kom hjem..
Skulle lave min matematik aflevering..
Den er noget lort.!!
Jeg kunne ikk finde ud af det..
Kunne ikk tænke..
Kiggede på mine beskeder..
Fra flere der prøvede at hjælpe mig..
Jeg fik viden igår.
Det gjorde utroligt ondt!!
Og det gør det stadig!!
Tårene kom igen..
og jeg stoppede med min opg.
og skrev med en veninde..
Awww hun ved en del!!
Det er utroligt!
Tænk hun gider høre på mig..
Hun hjalp mig..
Men tilsidst måtte jeg afbryde.
Min aflevering skulle være færdig..
Og igen brød jeg sammen..
Men tog mig da sammen..
Der har været stille hele dagen..
Og jeg har grædt..
de tidspunkter gråden nu ville ud..
Jeg har tænkt over det..
Og jeg er nu blevet 'EGOISTISK!!!!!!!'
jeg...
jeg vil ikk have at der er nogen der stopper,
nogen jeg holder af!
For.. for jeg knytter mig til dem..!
Det er deres valg :'(
Men hvor ville jeg gerne ændre det!!
Men det er IKKE mit valg :'(
Alt gik galt her til sidst..
jeg blev dog færdig.
Men kan ikk finde ro..
Mine tanker køre rundt.
Jeg er bekymret..
For alle.
Min mor.. Hun er ik hjemme!!
Mine venner..!
Ham jeg nok kan lide endda..
Selvom jeg ikk må bekymre mig om ham..!!! >_<'
(hans  ord)
Men alligevel gør jeg det!
Jeg holder mig fast ved mine bekymringer!
Jeg har ikk lyst til at fortælle min mor om det i morgen!
Har ikk lyst til at fortælle flere om det!
2 eller 3 er rigeligt!!
Mere end nok for mig :'(
Og nu!!
Igen tåre.. Uden grund..
GREAT!
Savnet af min far kom frem igen! -_-
Min elskede hund.. Snorker som ham TT__TT
Helt ærligt!!! Hvorfor!?
Men det er jo ikk kun det der går mig på..
Det er alt lige nu.. T_T
Skole i morgen..
op kl. 06.00
(jeg tror ikk jeg får sovet i nat)
Sååå.. det bliver et Godnat fra mig nu her..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar