mandag den 23. januar 2012

Livet er alt for hårdt for nogle.
Hvorfor hjælper ingen dem?
Er man virkelig så egoistisk?
Er der virkelig ingen der bekymre sig?
Er man så bare forladt?
Er der ingen der vil hjælpe?
Ingen der forstår en?
............................................
Jeg kan sidde i skolen..
Og ville tude..
Snakke alvorligt med en veninde..
Men.... kan aldrig snakke færdig.
Uden min anden veninde blander sig..
Kalder os deprimerede..
Emo'er...
Det rammer mig vildt hårdt..
Kan hun da ik forstå..
At livet ikke er lykkeligt!
At der er nogen der har problemer.!
Hun hjælper mig ik!?
Hun gør mig vred!
Hun forstår det ikke!
Hun mener at mine problemer er små..
At det ikke er rigtige problemer..
At jeg skal tage mig sammen..
Komme videre med mit liv..
Droppe mine fritidsaktiviteter..
Droppe sorggruppe..
Fordi jeg altid bliver trist..
Hun forstår det ik.
Jeg kan ikke tale med hende om det.
Hun siger bare irriteret..
''Jamen du har heller aldrig tid til mig mere!
Du er altid sammen med den, og den og den!''
Jeg er aldrig sammen med nogen fortiden..
Jeg kan ikke!
Har mine lektier..
Mit arbejde..
Min fritid.. -
Hvor jeg ser mine venner<3
Jeg er ude ved de venner jeg vil!
Hvorfor får ejg dårlig samvittighed..
Over at hun ''ikke'' er sammen med mig?
Jeg er sammen med hende alle hverdage i skolen..
Må ikke snakke med andré i frikvaterene..
Må ikke skrive med nogen..
Uden hun tager min mobil.
Og læser op hva jeg skrev! T_T
Helt ærligt..
Jeg må ikke engang være ked af det! :(
Hvorfor!?
Hvorfor lader jeg hendes ord gå mig på?
Hun rammer mig med sit pjat..
Hun er sød..
Men hun lader mig ikke alene..
Efter hver time..
Kommer hun ned og siger bebrejdene..
Og lidt irriteret
''You just Left me''
Hallo!!!
Vi havde time..
Du gik jo op på din plads..
Det føles som om hun bare koster rundt med mig!! O.o
Er det virkelig sårn..?
Sikkert..
Hun hakker på mig..
Gør mig vred..
Men jeg lader det ske..
Orker ikk skændes med hende..
Hun siger det videre til sin 'ven'
Som på en måde er min ven ogs..
Men hun hader mig..
Er sur på mig!?
Pga. alt Hun siger til hende.
At jeg ignorere hende..
Snerre af hende..
Ikk gider snakke med hende!
Jeg kan altså ikke være flere steder på en gang.
Undskyld jeg snakker med flere mennesker end dig!
Jeg kan bare ikk sige det..
Ynkeligt!
Jeg bliver udnyttet...
Og lader det ske..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar