tirsdag den 24. januar 2012

Synes der er så meget at se til fortiden..
Tiden flyver forbi mig..
Og pludselig er klokken mange..
Igår gik jeg ikk i seng før kl. 3,
Jeg gloede på min computerskærm..
Og kunne ikke komme igang med min stil..
Den er til torsdag..
Hvor der også er tysk prøve..
Til fredag har jeg en fysik rapport til..
Som jeg ikke kan komme igang med..
For jeg forstår den ikk rigtig.. OTL
-------------------------------------------------
Min veninde..
Jaaa.. Hun går mig på nerverne..
Jeg må ikk snakke med den nye pige i klassen..
Selvom jeg sidder ved siden af hende..
Min veninde.. vil have AL opmærksomheden..
Jeg kan ikk forstå hvorfor?
Hun kan se jeg bliver irriteret..
og så kalder hun mig Emo,
og deprimeret..
Siger det vildt højt,
Så Sabina, den nye, høre det..
Og kigger med afsky på min veninde..
Eller var det på mig..?? O.o
jeg ved det ikk..
Men jeg havde lyst til at skride tudene ud af klassen..
Jeg er træt af at blive hakket på..
Og af hende!!
Hvorfor..
Hun ved mine følelser :/
Hun ved jeg har mistet..
Hun ved hvor svært mit brud med min ex var..
Og alligevel bliver hun ved at køre i det :/
Hun gnider salt i mine sår...
Hun får mig til at fremstille mig som en jeg ik er..
Hun gør det ik med vilje - tror jeg..
Men det er bare forvirrende..
jeg vil vildt gerne snakke med de andre fra klassen.
Om hun bli'r sur eller ej..
-_-
------------------------------------------
Sukk..
jeg er næsten færdig med min stil!! Jaééééé!!!! 8D
jeg gætter på jeg får 07 -_-
Håber jo på 12.. Men tror ikk jeg får det -_-
Nå.... Videre med min still
Så jeg kan komme tidligt i seng..
Og ikk være så trist í morgen.. :(
Savner bare min lykke lige nu <3
-------------------------------------------
Har fået endnu en still
Og den skal handle om min barndom. og så op til nu..
Og fra omkring 2. klasse og op til nu..
Har mit liv ikk været nemt..
Jeg blev hurtig moden..
Jeg har ikke haft en ''Normal'' Barndom..
Gaard.. Hvor kommer jeg til at tude imens jeg skriver den stil..
Kan ikk gøre den kort..
Jeg skriver altid med mine følelser.. T_T
Damn..
men det er meget der ik kommer med..
Det skal min lære ikk vide noget som helst om!!
------------------------------------------
Så.... Sleep well<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar