tirsdag den 10. januar 2012

Glæden ved en ven.. men den kan ødelægges hurtigt...

Hmm...
Det er nu dejligt at vide at man har en ven<3
En ven der holder af dig..
En der ville hente dig..
Komme til dig,
hvis du har brug for det <3
At have sådan en ven,
der vil lytte til Mig,
give mig et kram,
Holde om mig, hvis jeg er trist,
Eller hvis Han bare er pjattet,
eller har lyst....
Det varmer virkelig mit hjerte..
Der bliver lavet sjovt,
Men så indset,
at det ikk er det rette tidspunkt.
Jeg får et smil på læberne,
Selvom jeg er ked..
Og bliver helt glad igen..
Jeg føler mig holdt af.<3
Føler mig ikke alene mere..
Føler mig glad!
Og med det glade humør..
Kan jeg klare alt..
Alt vrede,
tristhed forsvinder..
Mine skuldre kan hæves igen.
Og jeg kan smile til folk,
og ikke bare gemme mig,
inde i min jakkes store hat ^^;
Smiler...
Men der kan sagtens trille en tåre...
Det er den sidste rest af vreden der forsvinder..
og humøret kan være højt...
For han er der for mig..<3

.............

Men mig og min mor har det med at ødelægge alt..
Jeg var/er utrolig glad..
Men ikk liiige når man begynder at skændes...
IGEN!!..
Hallo!!!
Over tysk..
Som jeg ik er god til,
og heller ikk hende.
HVORFOR HAR JEG IKK MIN FAR!? TT__TT
Han var SÅÅÅ god<3
Lærte mig alle talene fra 1-1000 på tysk..
på under 3 dage :3
Og så startede jeg i 7. Og var så stolt.. <3
2-3 uger efter jeg starter i syvende..
Dør han TT_TT
Og tysk forsvinder stille fra mit hoved..
Alle tallende..
Føler jeg glemmer alt hva han lærte mig! T.T
Hvorfor?
Hvorfor kan min mor ikk hjælpe mig!
Jeg ved ikk om jeg har en fobi..
Men jeg kan ikk klare hun sidder helt tæt på mig,
og tygger sin mad..
lyden gør mig irriteret,
gør mig ukoncentreret,
Jeg afskyer den lyd..
Men ved nogle lægger jeg ikke mærke til lyden.
Og dog.. hvis jeg gør,
siger jeg ikk noget!
Kan ik, det er uhøfligt..
Men lige i dag.
Hun har gjort mig sur tidligere i dag..
Men nu??
Gjorde hun det igen.
Satte sig og spiste,
da hun skulle hjælpe mig..
Satte sig helt tæt..
Der var stille..
men jeg kunne høre hende tygge..
STREES!!
jeg ved ikk hva der gik af mig..
Men jeg tog tallerkenen og gik ud i køkkenet..
lod tallerkenen være der ude..
Men selvfølgelig henter hun den og bliver irriteret..
Hvor jeg herefter begynder at hakke på hende.
Hun ved jeg ikk kan fordrage lyden...
og især ikk når jeg laver noget,
 der skal have min fulde koncentration..
Og når hun skal hjælpe mig.. -_-
Så jeg hakkede på mig selv over for hende..
Hakkede på hvor ynkelig jeg selv var..
Men at det var UTROLIGT at hun gør det mod mig..
Men kun fordi hun ved jeg hader lyden..
og at hun ikk hjalp mig overhovedet med tysk..
Så smækkede bøgerne i..
Talte med vred stemme.
Hev min taske med mig..
og min computer...
smækkede døren i..
Og begyndte alene på tysk..
Det var nemmere..
Der var fred og ro
Men jeg har det elendigt over hva jeg sagde..
eller bare at jeg var vred..
Det er ikk hendes skyld jeg har den 'fobi'
hvis jeg kan kalde det, det..?
men..
Jeg har næsten fået lavet mit tysk.. Kl. er 23.20 O.o
gaarrd..
jeg er træt i morgen..
Meget træt..
og sikker mere pylret... -_-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar