søndag den 29. januar 2012

Gåturene i sneen

Efter min vrede stille forsvandt..
Gik jeg med min mor ud på en lang gåtur..
Vi fik talt om alt der gik mig på nu..
- At der er en der kan lide mig,
men jeg kan ik lide ham..
Men han bliver ved at prøve.. TT__TT
Det såre ham...
- At jeg føler folk hele tiden er vrede..
- Historier, rygter og handlinger...
( om at folk, selvom jeg ik kender dem..
vil begå selvmord.. TT__TT ) Damn!!
- At jeg ikke kan vise min svagheder..
- At jeg har gjort en kær irriteret (vred?) <3
- At min verden falder sammen
- At jeg ikke kender mine følelser!!
Og mens vi så gik der ude.
Føltes det pludselig som om alting foregik i slowmotion,
Min fod gled, og jorden forsvandt under mine fødder..
Og så blev der mørkt..
Og jeg hørte mig selv grine,
Åbnede øjnene, og kiggede op på min mor..
Såååå.....
Der lå jeg på jorden og grinede x'D
Gaardddd det var koldt,
Men vi fortsatte turen mens jeg var stolt over mit lille stunt :'D
Efter en time kom vi hjem,
Og jeg hoppede i nattøjet.. xD
Efter ca. 2 timer,
Hvor jeg lavede stil,
Skulle vi (min mor og jeg) ud at gå igen...
Jaé <3
Så... jeg hoppede i noget nyt tørt tøj..
Denne gang havde vi Chico med <3
Vi gik hen til SFO'en (Fritidsordningen)
Og om bag ved,
Til den store ''græs'' plads...
Der var dækket af ca. 13 cm. sne.
Så Chico og jeg løb rundt i sneen,
Og jeg følte mig så lykkelig,
Grinede og smilede..
Væltede når Chico løb ind i mit knæ..
Og lå bare i sneen,
Til Chico kom hen og lagde sig ved siden af mig <3
Nurhhh!!!
Men når han så, så min mor..
Blev man overdynget med Sne,
Fra når han prøvede at komme op at stå,
Og skravede alt sneen over på mig.. -_-
Ej..
Jeg fik en sjov time med Chico ude i sneen..
Og fik kastet 3 snebolde på min mor..
Hun var ikke så glad ^w^
Tihi..
Jeg følte mig som en lille pige..
Uden problemer..
Jeg følte mig fri..<3
Men...
Savnede en ven<3
En bestemt en..
---------------------------------
Men.. Vi midsforstår virkelig hinanden.!!
Jeg føler ikk rigtig jeg overhovedet hjælper..
At jeg bare er en plage OTL..
---------------------------------
Nej... ikk mere pis..
Jeg var glad..
Er stadig glad<3
Lykkelig....
Glæder mig til næste uge..
Mandag... Får vi vores Tysk karakter <3
Tirsdag...  Møde sent i skolen og så skal jeg til sorggruppe<3 (weee?)
Onsdag... Tidligt fri fra skole og så skal jeg til psykolog.. -_-
Det bliver godt at få talt med ham..!
Torsdag... Øhmm.. Slap af dag?<3 (efter skole og arbejde altså)
Fredag... Øh... Weekend??<3 Og FODBOLD TRÆNING<3
Må bare ikk spille fodbold og have idræt..
Pga. mit knæ :c
Snøft..
Men Lørdag... Skal jeg med Kira ud i storcentret,
Med hendes familie, og finde hendes konfirmations kjole! xD
Sååå... Men glæder mig mest til at se dem jeg holder af<3
Sneen kan ikk holde mig væk!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar