torsdag den 26. januar 2012

Stress

Stresset over alt muligt! TT_TT
Om det er derfor jeg er svimmel..
det ved jeg ikk...
Men jeg har det varmt..
Helt vildt vamrt..
Feber??
Ved jeg ikk...
Men jeg har kvalme..
Rigtig meget kvalme..
Kan kaste op..
Når som helst..
kan ikke lide tanken om at skulle gøre det._
Men føler bare at alt vender sig i mig...
Når jeg tænker..
Høre musik..
koncentrere mig om min Fysik rapport...
-Som jeg nu har droppet,
og må lave på i morgen...
Når jeg bevæger mig...
Og endda når jeg skriver nu..
..
Jeg er så træt af det..
Føler at det hele er min skyld...
Alt går galt..
Mine følelser er et stort rod..
Kan ikke finde mine egne følelser.. -_-
Kun sorgen.. og smerten over andres kvaler.
Jeg hader bare at sidde og tænke på det..
især nu..
Kvalmen stiger bare længere op i halsen...
Og jeg får hovedpine..
Burde vel gå i seng..??
Hmm..
Kan bare ik få taget mig sammen til det.. -_-
Der er i det mindste ingen,
der siger jeg skal gå i seng!!
Men.. Burde gøre det..
Det kan være min feber går væk..?
Men... Tror jeg nu ikk den gør..
Men.. i skole med mig!
Op og være sktiv..
Jeg kan (må) Ikke have flere fraværdsdage OTL
... Nååå...
Lad mig nu se, hva der sker i nat..
Hvor dårligt jeg nu får det..
Jeg må vel bare tage nogle hovedpines piller..
Det hjælper lidt :p
(kun lidt)
.....
kan lige høre folk fra min klasses tanker..
- Hvis jeg bliver syg
''Nå nu er lille ynkelige Line ''syg'' igen''
........
Altså.. De tænker sikkert ik sårn..
Men det ''tror'' jeg de gør..
De burde gøre det -_-
........
Nå skole i morgen..
Suk...
Kan jeg ik bare komme til mandag..
Hvor vi får vores ''Tysk karaktere''
!!?
Men.. Neij..
Skal igennem en lang weekende...
Hvor jeg ik kan huske hva jeg skal!!? OTL
Fail!!!
Bare jeg kunne køre langt væk...
Men kan jo ikk køre..
OTL
Kun cykle og gå!
Nå..Men i mine drømme kan jeg da..
Sååååå....
Håber jeg ikk jeg køre galt i drømmen T_T

Ingen kommentarer:

Send en kommentar