onsdag den 9. maj 2012

Konfirmations tid!

Sidste uge:

Mandag til torsdag...
Min lillebror tog til København med sin klasse..
Så jeg var alene hjemme,
Det meste af tiden!
Jeg var syg om mandagen..
Om morgenen havde jeg feber...
Min lære ville have jeg tog til læge..
Så det gjorde jeg!
Men der havde jeg ik feber..
Min læge skældte mig ud..
Fortalte mig at jeg bare skal tage mig sammen.
Jeg fejler intet!
Der er intet galt med mig.!
Det mener min lære ogs..
Såååå.. Jeg tager mig bare sammen!
Jeg kom hjem og brød sammen.
Alle er imod mig!
Selv min læge..
Som burde hjælpe mig!
Men fint da...
Resten af ugen var jeg i skole..
Kom stresset hjem fra arbejde,..
Lagde mig til at sove..
Vågnede kort tid efter...

Fredag eftermiddag..
Der kom min bror, faster, onkel og kusine herhjem.!
Min bror skulle hjem.
Men min faster, kusine og onkel...
Skulle hjælpe med forberedelserne til min konfirmation: søndag.
Men jeg blev meget følsom..
Det minede om min far!
Min fasters ansigt..
Min onkels væremåde..
Vreden... som bare pludselig dukkede op!
Og de er ik engang i familie..
Men min onkel og kusine kunne ikke lide Chico..
Skubbede ham væk..
Truede med at slå ham..
Hvis han slikkede dem i ansigtet!
Jeg fik tåre i øjnene..
Og gik lidt væk..
Min mor og jeg kørte væk,
Da vi skulle hente noget.!
Jeg brød sammen i bilen..
men tog mig sammen da vi kom hjem.
Min onkel råbte af mig..
Ville bestemme over mig!
Ville have mig til at hjælpe efter aftensmaden..
Men jeg skulle lave min sang færdig!
Og blev ved..
Men anden gang han råbte...
Svarede jeg med vred og skælvende stemme..
''Jaja!!!''
Jeg tørede tårene væk..
Ville ikke vise dem..
Gik hen til skuffen for at tage en klud..
Vente ryggen til ham.!
Men så hviskede min mor..
''Du skal ik sige noget til hende.......''
Og jeg kunne ik holde tårene tilbage mere..
Og vreden kom frem i at jeg styrtede ind på mit værelse..
Smækkede døren i efter mig..
Smadrede hånden ind i døren..
Lagde mig hulkende på sengen...
Bare græd og græd..
Jeg skændtes ogs med Ham...
Det hele gik bare så godt... NOT!!
jeg havde glemt mobilen inde i stuen!
Jeg hulkede videre..
Jamen.. så måtte han blive sur på mig..
Jeg var/er ik det værd!
Men jeg elsker ham...
Og det er svært for mig..
Når han er sur!
Men min bror kom med min mobil...
Nøj hvor var jeg glad for ham der.
Men jeg græd hele aftenen..


Lørdag..
Jeg vågnede..
Turde ik gå ind i stuen..
Blev på værelset..
Kunne ik se min familie i øjnene..
Jeg var flov over mig selv!
Men jeg snakkede med dem senere..
Og det blev godt igen...
Jeg skændtes dog igen med Ham om natten..
Men min kusine mundrede mig op..
Vi snakkede om alt muligt..
Flækkede af grin!
hyggede os..
Jeg faldt seeeent i seng..

Søndag:
Vågnede kl. 5!!
Kunne ik sove mere..
var nervøs...
Min faster gik på bade værelset kl. 7.. !!
Og vi kørte til frisøren kl. 8.
Jeg snakkede med Lou!
Hun er frisøren..
Hun er en rigtig flink pige ^w^
Hun er lige blevet uddannet som frisør..
Og hun er virkelig dygtig..
Hun er åben og ærlig..
Vi snakkede godt sammen..
Mens hun satte mit hår..
Og hjalp med make-upen.!<3
Nøj.. hun gjorde det virkelig godt...!
Min mor begyndte at græde da jeg kom hjem til hende..
Og da jeg kom i kjolen..
Tjaaaa.. lad mig bare sige..
Hun græd virkelig meget OTL...
Jeg kom til kirken kl. 10.
Gik over i degneskolen..
Hvor vi skulle mødes...
Wow.. hvor så folk godt ud..
Og jeg fik dårlig selvværd..
Så smuk er jeg nemlig ik TT_TT
De var alle sammen pænere end jeg var!
Snøft....Men suk...
Jeg tog mig sammen..
Lod det passere!

Jeg snakkede med min præst Lene
.. Som jeg står sammen med på billedet..
Hun er en fantastisk Kvinde..
Vil altid hjælpe/snakke med mig..
Hvis jeg har brug for det<3
Men kl. 10.27 gik vi over i kirken..
Vi stod som vi skulle gå ind..
Og da bedeslagene begyndte..
Gik det først op for mig..
At jeg stod i en hvid-kjole..
Og faktisk skulle konfirmeres..
At min familie og venner sad inde i kirken..
Jeg blev faktisk bange..
Bange for hvad der nu skulle ske...
Dørene blev åbnet..
Og jeg skimtede to af gæsterne..
Men så ingen andre.
Kom hen til den stol jeg skulle sidde på..
Så min mor...
På bænken sad.. Min faster, kusine, bror, Rikke og Keld...
Min mormor og morfar.. og så min mor!
Jeg kunne se min Morbror, Kim..
Mine to fætre Marcus og Christoffer..
Og så min tante, Lene..
Men ellers så jeg ik andre..
Min veninde Trine stod oppe i koret...
Men jeg kunne ik vende mig op..
Resten kan jeg ik rigtig huske..
Kan huske... at jeg trak vore hold på trosbekendelsen.. -_-
Efter jeg havde sagt ja...
Skulle vi gå tilbage..
Jeg fik øje på René..
Og stivnede! :(
Blev chokeret...
Men gik videre..
Efter det hele..
Skulle vi gå ud..
Vi fik taget gruppe billede...
Og bagefter var der kaos..
Alle skulle tage billeder
 Lillebror og jeg..

 Kira (min veninde) og jeg

 Fra venstre..
Andreas (bror), Pia (mor), Mig, Lissy (mormor), Viggo (morfar)

 Mor og jeg

Mormor, Morfar og jeg

Da jeg kom ud fra kirken..
Skulle jeg lige sige hej til alle dem jeg fik set..
Min faster blev lidt stresset, da jeg gik frem og tilbage mellem alle folk.
Jeg skulle køres væk på min onkels Harley<3
Uha... uha..
Ej.. det var nu dejligt :D
 Her køre vi så væk..
Min onkel (Claus) og jeg


 Farvel med jer.. Ses!

Så kom jeg tilbage.. og skulle lige hilse på Marcus.. :D
Men jeg blev modtager godt..
Skulle sige hej til alle gæsterne..
Det er alle gæsterne..
Bortset fra min Morbror, Kim.
Som er fotografen..
(og ja.. jeg blev nødt til at skifte sko'ene OTL )


Så skulle vi så spise...
Og derefter holdt min mor..
En rigtig god tale! <3
Og derefter kom Rikke med sangen..
I den seje sangskjuler OTL


Min mors humor..
Hun havde gemt alle de Cult, som jeg har drukket.. OTL



 Og inde mellem alle de Cult... Var sangen..
Som var udformet som gulerødder O.o


Og teksten var nu ret sjov og pinlig!


Og så blev der taget en masse billeder..
Mens jeg gik rundt og snakkede med mange..
Og jeg åbnede gaver..
Og læste telegrammer..! :D

 Mormor og morfar <3
 Nanna (kusine) og Claus (onkel)<3

 Claus og Tina (faster)<3

 Nanna, Claus og Tina<3

 Hanne Marie, Ursula (kommer fra Canada) og Jan.<3
-Hanne Marie og Jan er gift..-

 Else og Ac..
Skide søde mennesker <3
 Jette og Carsten..<3
Jette arbejde tidligere i Tyrstrup kirke..
Og det samme gjorde Carsten,.. Han var nemlig præst..
 Keld og Rikke <3
 Lene (tante) og Christoffer (ældste fætter)

 Lene og Kim (Morbror)

 Ann og John..
Familie venner.
 Birthe og Henri..
Henri er min Chef..
Men Birthe og Henri er ogs familie venner.
 Nanna og jeg <3
Andreas, Nanna, mig og Marcus (yngste fætter)
Endelig var vi færdige med billeder..
Og vi fik leget.. og sunget..
jeg fik holdt min tale..
Som jeg ikk havde forberedt!
det var bare noget der kom,..
Jeg havde en sang...
Som jeg skulle synge..
Til minde om min far.!
Under talen og sangen..
Blev mange af mændene pludselig forkølet x'D
Sødt af dem <3
Jeg turde ikke synge..
Men gjorde det alligevel!<3
FUCK MIN FASTER VAR STOLT!!

Da klokken blev.... 20.30 ca. tog de sidste gæster endelig hjem!
Suk.. jeg var såå træt..
Men kom først ud af kjolen kl. 23.30 OTL
Og fik skoene af kl. 23.33..
Og jeg kunne ikke gå ordentlig.. det er jo højhælede  O.o
Suk..
Men håret lod jeg være...
Jeg faldt i søvn omkring kl. 00.30 eller 1.00

Mandag:
Jeg skulle til Odense med Kira..
vi blev kørt af hendes mor.!
Blev hentet kl. 10.
og vi var der ovre ca. 11.30..
Vi blev afleveret i Rosengårdscentret...
Vi gik rundt..
Fik købt nogle få ting.. :D
Vi hyggede os..
Men jeg havde det virkelig dårligt..
Kunne ikke spise noget..
Var svimmel..
Kunne ikke drikke noget...
Var bare så træt...
Havde kvalme..
Jeg havde feber om morgenen..
Og hostede rigtig meget!
Men gemte det for Kira.
Hun fik en milkshake..
Og så gik vi over på Mc Donald's..
Hun bestilte nogle pomfritter...
Og satte sig ned og spiste dem..
Jeg ventede på hende..
bagefter var klokken. 14.30..
Og vi tog hen til bus-stoppestedet..
Vi skulle ind til banegården..
Så vi tog bussen.. nr. 40.. som går direkte til banegården!
Og gik rundt dernede..
Fik købt et klippekort.. til hjem turen..
Og så gik vi rundt..
Jeg fortalte Kira om toget..
Hvilken perron vi skulle være på..
Og jeg gik i stå ved spor 7 og 8..
Da jeg så toget til Ringe :(
Ville gerne hen til ham.
Men kunne ik slæbe Kira med.. :'(
Senere kl. 16.13 kom Wolter med toget..
HVOR HAR JEG DOG SAVNET HAM :'(
Men så fik Kira mødt ham..
Vi tog toget til Kolding kl. 17.03!
Og kom hjem kl. 17.41.
Vi tog hjem til Kira hvor jeg spiste salat...
Og bagefter så vi..
''The haunting in Connecticut''
HUN ER BANGE FOR GYSER O.o
OMG!
sååå.. hun så ikke de få skræk scener :D
.. men jeg sov ude ved Kira..

I går / Tirsdag.....
Fik det rigtig dårligt i skolen..
Men tog ik hjem.
Havde kun 4 timer!
.....
Tog på arbejde...
Og kom hjem igen :D
.....
Wolter hentede mig, da vi skulle i sorggruppe :D
Og vi hyggede os <3
han kørte mig ogs hjem igen.. ^w^ <3
Han er sq en dejlig ven at have <3

Og nu... onsdag...
Er jeg syg! OTL

Ingen kommentarer:

Send en kommentar