søndag den 20. maj 2012

ALDRIG skad dig selv..
Du må aldrig gøre det..
Du må ikke cutte i dig selv!
Aldrig..
Det vil jeg advare dig imod..
Der er folk som fortryder det gevaldigt!!
Selvom det er meget længe siden jeg gjorde det..
Fortryder jeg det...
Men nogle folk fortryder det ik rigtig..
Er det fordi de er sååå langt ude..
Men i sidste ende fortryder de det jo ogs.!
Det er ik godt det man gør!!
Du giver dig selv ar,
Som vil følge dig resten af dit liv!
Som vil minde dig om smerten..
Eller bare om det du har gjort ved dig selv!
Jeg har venner som gør det tit...
Har det op ad sine arme...
Op ad sine ben..
Omme på ryggen..
på håndledet.. :(
Det gør ondt at se deres ar..
At vide jeg ik kan stoppe dem!
Ogs selvom de måske gjorde det...
Mens jeg ik kendte dem!
Gør det jo alligevel ondt.!
Jeg elsker dem som var de mine søskende!
Og der går de rundt med ar, som minder..
Minder om smerten jeg ik kan tage fra dem..
Wolter har de ar..
Lærke har de ar!
Zoey har vist ogs nogle..
Tanja har ar!
René har ar..
Nick har ar!
Cecilie har ar!
Jeg kunne virkelig blive ved!!!
Jeg kan ik lide det..
Jeg kan ik fjerne smerten!!!
Så hør..
Lad være at skad dig selv!
Jeg beder dig...










Du må ikke ende med at se sådan ud...
Det er ik min arm!! Det er et billede som ligger på nettet..
Men du må ik ende sådan!!
Det er forfærdeligt..
Du slipper ikke for de ar..
Slipper ik for minderne!!
Snak med folk om smerten...
Det er det bedste du kan gøre!!!
Det er psykisk hårdt at se på ar..
Og så vide hva der er sket...
Måske huske hvorfor det skete..
Jeg beder dig.. lad være med at skade dig selv...
Ligemeget hvor ondt det gør..
Snak med en i stedet for..
Mine venner kan snakke med mig om alt!
Hvis de gider, eller tør...!!
Men lad være at skade dig selv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar