søndag den 20. maj 2012

I går snakkede jeg med min mor...
Vi snakkede om selvskadning..
Om hva jeg har gjort ved mig selv..
Hun tvang det ud af mig..
Og hvor jeg skammer mig!!!
Det er dog utroligt så meget som jeg skammer mig..
Hun fik at vide hvad der skete med mine håndrygge..
Og det skete inden min far døde..
Jeg har haft det dårligt længe..
Men jeg kan ik beskrive hvordan..
Hun fik ik at vide andre ting..
Jeg turde ikke..
Hun ved at jeg har smadret mine hænder ind i et træ..!
Hun fik at vide hvor meget jeg skammer mig over mig selv..
Over hvem jeg er..
Over hvad jeg har gjort..
Hun ved jeg skammer mig over min krop..
Skammer mig over mit udseende..
Jeg er ikke som alle andre..!
Jeg spiser ik..
Og hvis jeg gør.. kommer det op igen i løbet af dagen...
Det er ved at gå galt..
Min snak med Zoey i går...
Gør meget ondt.
Og min mor fik den at vide..
Hun bad for mig..
Mens jeg sad og græd...
Jo mere hun bad...
Jo mere græd jeg...
Lyttede til hendes ord...
Hendes bøn om at satan forsvandt ud af mine tanker om mig selv..
Hun er bekymret..
Og så tilsidst da hun afsluttede med ''Amen''
Forsvandt gråden..
Smerten var/er der stadig..
Men jeg var rolig..
Jeg kiggede på min mor..
Og vi bad fadervor sammen.!
-Ja jeg er kristen... og er stolt af det-
Men jeg begyndte at smile lidt.
Og takkede min mor..
Gav hende et kram og sagde godnat<3
Men smerten er her stadig..
Og tankerne..
Men jeg arbejder på det...
Men nu er der flere som begynder at tro at jeg lider af spiseforstyrrelse..
:'( fedt hva...
Suk....
Ved ik hvem jeg skal skrive til..

Jeg vågnede her kl. 12
Og fik Chico udenfor..
Min bror var ude og fiske..
Og min mor i kirke..
Jeg ringede til Daniel.. som ik tog sin telefon :'(
Men så satte jeg mig udenfor på græsset i shorts og t-shirt,
og snakkede lidt med Chico..
Det var virkelig varmt..
Fik lavet lidt mad..
Spiste under halvdelen.. og kastede det op lidt efter...
Suk...
Gik udenfor igen..
Og der var det blevet køligt...
Men lagde mig i græsset med Chico...
Skrev en sms...
Og kiggede på himlen..
Tænkte på mine venner..
De kommer tit ud at rejse, mens jeg er fanget her i Danmark..
Hmmm.. Men jeg elsker Danmark,
Så jeg har ik noget i mod det!
Men jeg kan ik skrive med mine venner..
:'( suk...
Tror jeg lægger mig til at sove nu her...
Orker ikke mere af denne dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar