mandag den 28. maj 2012

Hmmm....
Har haft en god uge....
Men jeg sidder stadig fast i et sort hul..
Jeg er ikke helt nede endnu..
Men det kommer om ikke så længe..
Jeg er alene...
Jeg er ikke syg, og alligevel siger folk det hele tiden..
Så nu er mit svar til deres.. ''Line du er jo syg''
Der svare jeg så... ''Ja syg i mit hoved!''
Nøøøøj hvor bliver de sure når jeg siger det -_-
Men okay...
Jeg er ved at blive bange..
Har tabt 5 kg på en uge.!
Det er slet ik sundt..
Jeg kastede ik op fra fredag kl. 13.30 til Søndag ved 19 tiden..
For jeg var ovre ved Daniel..<3
Men da jeg kom hjem.. var jeg alene igen..
Og jeg kan ik kaste op i offentligheden-....
Men jeg havde mavekramper ude ved ham..
Jeg spiste næsten ik..
Men han ''tvang'' lidt mad i mig...
Men det gjorde ondt i min mave..
Og når jeg hostede kom det næsten op..
Baaaaahhh.. hvor var jeg ynkelig!
Lørdags, kom hans Wingman Andreas...
Hmmmmm. En dame-glad fyr..
Han er 23 år...
De drak en øl hjemme ved Daniel,
Og derefter kørte vi til Ringe, ned til søen.. :D
Og der sad de så og drak øl, mens vi hyggede os..
Jeg skulle ik ha noget...
Føj....
Men Det var nu hyggeligt..
De drak vel omkring 7 øl hver..
Og vi skulle køre med Andreas hjem! =O
Hmm.. hvis det ik var fordi han kørte okay...
Så ville jeg have været bange..
Men Daniel sad og holdt mig i hånden..
Sååå det gik :) <3
Men så blev vi kørt hjem,
Da han lige skulle hente en ven og køre ham hjem..
Bagefter kom han igen..
Og vi kørte igen til Ringe,
Og så skulle de ha' noget at spise..
Jeg skulle bare have en pepsi..
Sååååå.....
Men det gik fint..
Det var hyggeligt..
Og selvom de var lidt fulde,
Blev jeg passet meget på...
Hehe.. :)
Men Daniel var nu ik fuld O.o
Der skal, som han siger, en kasse øl til..
.....
Men nu sidder jeg og venter...
Venter på at i morgen kommer,
Hvor jeg skal på skolerejse,
Til Dayz Rønbjerg..
Gider jeg!? Nej!
Orker jeg!? Nej!
Skal jeg..? må faktisk godt blive hjemme..
Kan jeg være det bekendt!? Nej -_-
Suk...
Såååå.. burde pakke nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar