lørdag den 19. maj 2012

.. Så ligger jeg her med min veninde Trine<3
Ihhh... jeg starter dagen ud med at have det skide dårligt...
Til at have hygget mig med hende... :D
.. I morgen skal jeg til konfirmation,
ved en af mine venner..
Men jeg gider ikke rigtig..
Jeg tør/vil ik snakke med hans storebror...
Jeg er vred og såret pga ham!
Men han kan ikke indse det OTL
Men nå...
Hvis han pisser mig af i morgen...
Går jeg 3 km hjem,
I højehæle.... Det skal nok gå godt..... NOT!
Men...... den skyldfølelse jeg bære rundt på....
Vil aldrig forlade mit sind, hvis det sker...
Sååååå... jeg må bare leve med minderne,
Om tiden efter min fars død...
De få måneder efter... og så det svigt jeg oplevede der!
Det skal jeg mindes om hele dagen i morgen..
Fedt T_T
Ville hellere ligge i min seng og sove...
......
Nå... Men lige nu er jeg altså glad!
Meget glad.!
Og det skal ikke ødelægges i aften...
(Jo altså.. min kæreste er på bytur og har sikkert glemt sin mobil,
eller ignorere mig... -_- det irritere mig... men det er ligemeget..
Han lever, og det er vigtigst!<3 )
Suk.... klokken er mange.. og jeg holder Trine vågen OTL
Nat nat..

Jeg får sikkert en masse at skrive om i morgen... -_-
...
Wolter er taget til Berlin..
Og ville sygt gerne snakke med ham om noget..
Jeg ender nok med at glemme det inden han kommer hjem..
Men det er nok ogs bedst..
Skal ik ødelægge hans humør...
Håber han får/har en skide god tur <3
og kommer godt hjem!
Det er hans forlovedes fødselsdag i dag.. O_o
Det er mega synd at han ik er hjemme til at fejre den med ham.
Nå...
jeg trækker tiden...
Suk...
Nat nat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar