mandag den 14. maj 2012

Ville ønske jeg kunne sige at jeg vågnede her til morges...
Men nej-...
Det er nu 4. dag jeg ikke har sovet overhovedet..
Jeg har ik spist i 3 dage...
Min mor er virkelig vred på mig....
Mener at jeg aldrig bliver rask,
Hvis jeg ikke spiser noget..
Det ødelagde lige min dag lidt..
Men jeg har været glad..
For jeg har måneds dag med min kæreste <3
Ihhhh!!!!
Og jeg savner ham allerede OTL <3
Men jeg var hjemme ved ham i weekenden igen..
Jeg har ik kunne sove pga min hoste..
Og jeg havde sagt at han bare skulle sende mig hjem hvis det var..
Men det gjorde han ik...
OTL
Han var vågen med mig hele weekenden..
Men hov vent... Lørdag eftermiddag sov jeg i en halv time!!
Og derfor fik jeg ik aftensmad..
Men Daniel prøvede at vække mig..
Ret mange gange..
Kan huske hans stemme i min drøm..
Han var urolig..
Men grinede lidt af mig :3
Hmmm-..... men ellers ingen søvn...
Jeg har været bange for lydene uden for vinduet..
Men han holdt om mig.. og sagde at der ik er noget at være bange for..
Men i dag  da jeg modtog en besked..
Læste jeg dette..
''Noa har friet til mig... og lejligheden i viborg er min''
Awww!!!
Hvor blev jeg glad... for Wolters vegne..!
Men... jeg er bange for at miste ham....
Miste vores venskab, fordi han flytter endnu længere væk!
Men jeg skrev det så til ham...
Han svarede at det bliver lettere for mig at se ham..
Jeg kan bare komme hjem til ham..
I hele weekender osv.. <3
Men jeg er stadig meget bange..
Og da min mor snakkede med mig om det..
Begyndte jeg at græde..
Hun fik mig til at tvivle..
Såååååå... er lidt forvirret..
René kom ogs i dag...
Og besøgte mig.. :(
Det skulle han ik have gjort..
Han har gjort mig vred og skuffet..
Han grinede bare og sagde at Daniel kunne lære det..
Altså at han var trist... og at han ik har sovet hele weekenden pga mig..
Og jeg har virkelig skyldfølelse over det...
Sååå.. han skuffede mig ret meget..
Han snakkede om at det var klamt at jeg kom sammen med ham..
Hvorfor er han jaloux!?
Det pisser mig af!! :'(
For han bagtaler min kæreste!
Såååå...
Men i morgen skal jeg til læge.. OTL!!
GIDER IK... TØR IK!!!
men skal -_-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar