fredag den 18. maj 2012

Blah blah blah

Jeg føler at jeg vrøvler i alt hvad jeg siger!?
Er det mon fordi jeg er så træt!?
At jeg ik rigtig spiser..
Jeg kan ikke trække vejret ordentligt... :(
Jeg forstår ikke hvorfor..
Men min mor sagde, for under en time siden..
At jeg skal til lægen..
Og tjekkes for allergi...
Allergi mod hvad!!!?
mod dyr...
Fuck hvor har jeg lyst til at tude :(
Tænk nu hvis det er derfor!?
Hun sagde at hvis det var...
Skal vi af med vores dyr!!
Mine to elskede katte!!<3
Og så Chico... :'(
NEIJ!!!!
Vil ikke af med nogen af dem!
.....
Det er lidt hårdt at høre...
Nu snakker jeg så med hende igen..
Spørger hvornår vi skal til læge med det..
Og hun siger bare, vildt ligeglad..
Ikke lige forløbelig...
..
Hva bilder hun sig ind!!!
Nu vil jeg have det tjekket!!!
Nu vil jeg jo vide om jeg skal af med mine dyr!!
SOM JEG IK VIL AF MED!!!
nu skal jeg gå rundt og tænke på det...
Hver eneste vejrtrækning jeg tager,
Og som der er besvær med...
Der tænker jeg på det!!
Tænker på smerten ved at skulle miste dem..
Ved at skulle lytte til stilheden...
Det er smertefuldt....
Meget smertefuldt!!
Fedt nu tuder jeg igen!! TT__TT
Jeg kigger på min hund...
Han kigger op med de kæreste hundeøjne <3
Awwww!! vil ik af med ham!! Aldrig!!!
Mine to katte...
'amen!!!
Jeg kan ik leve uden dem..
Jeg har vendet mig til at de er der når jeg græder..
Er vandt til at de ligger sig på min dyne,
Så jeg ik nænner at tage den fra dem..
At se dem ligge og sove på min dyne..
Se på hvor rolige de er!!
Jeg kan ik forestille mig min fremtid uden dem!</3
Og nu har hun fået mig til at tænke på det!
Hvorfor!
Og så skal der gå noget tid!!
Det kan være 3 uger!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar