mandag den 21. maj 2012

.... Så..
Nu er det ved at være!!
Jeg er bange for at skulle til læge igen..
Men hvis dette ik går over..!
Skal jeg til læge!!!!!
Jeg kan ik holde noget mad i mig!
Jeg tog hjem en time før fra skole!
Tog op på arbejdet..
Sagde at jeg ik havde det godt..
Lavede under halvdelen..
Og blev hentet af min mor som havde en mad med til mig..
Så tog jeg hjem..
Jeg klare resten i morgen!
Min mor kørte op med posten og jeg gik hjem!
Imens jeg gik spiste jeg lidt..
Jeg var ik færdig da jeg kom hjem..
Men min mor og bror skulle afsted lige da jeg kom hjem..
Da de tog afsted..
Kastede jeg maden op...
Satte mig hulkende på gulvet..
Er ved at være bange nu..
Jeg lavede en Pizza...
Tvang den i mig...
Efter hvad.. 9 min. kastede jeg vel halvdelen op..
Så lavede jeg en jordbær-smoothie.. og drak den..
Men så skulle jeg kaste op efter 8 min.
Og alt kom op..
Min mor og bror kom hjem der.
Og min mor blev lidt sur..
Men suk,..
Satte mig udenfor med Chico...
Og der delte vi et æble!
Dvs.. jeg skar små stykker til ham, som han ku' spise..
Og så sad vi der og puttede lidt <3
Jeg havde det ik så godt..
Kl. 17.22 kørte min mor mig til fjelstrup,
Hvor jeg sad og kiggede på min træners drenge hold..
Snakkede lidt med ham..
Jeg savner at spille fodbold med pigerne!!!!
Men jeg fortalte ham om at jeg kaster maden op.
Han virkede ik særlig glad for det :(
Han virkede meget bekymret..
Og sagde at det er godt at jeg er åben og ærlig om det!!
For det skal standses!
Men jeg er stadig bange!
Tør ik snakke med nogen om det snart...
Snakkede med Lærke om det...<3
Hun blev urolig..
Og jeg er MEGA urolig for hende!!
Hun gør mig virkelig bange,
Der sker så meget i hendes liv!!!
H..Hun har kvælertagsmærker på halsen!! TT_TT
Jeg kan ik hjælpe hende :'(
Vil så gerne hjælpe hende!!!
Jeg er bange..
Hun tog 4 piller i dag... plus en masse hendes far ga' hende..
arghhhh!!!!!
Ku kun snakke med hende...

Men nu snakker jeg med Daniel..... <3
M...men tror han er faldet i søvn O.o
suk....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar