lørdag den 19. maj 2012

Okay..
begyndte at snakke med Jespers fætter Nikolai..
(var til jespers konfirmation)
Og ham Nikolai.. ville drikke en øl..
Og ville have mig til det ogs..
Hallo.... jeg hader øl.. kan ik fordrage det..
Men jeg hyggede mig..
Og snakkede godt med ham..
Ville lige prøve at drikke én øl..
Såååå... jeg prøvede...
Men blandede det med Æblemost..
Det smagte fint.
Men efter den halve øl.. fik jeg det lidt dårligt..
Og da jeg havde drukket den øl...
Var jeg virkelig dårlig!
Skulle kaste op osv.!
Havde det virkelig dårligt..
Men vi skulle heldigvis hjem!!
YES!!
Men hele vejen hjem drillede min mor og bror mig.
jeg skulle kaste op.. ville skrive til folk..
Men ku' ik...
havde det dårligt..
Jeg kom hjem..
Nåede ind på toiletet.. og så kastede jeg op!
Alt jeg havde spist i dag.
Fedt..
Nu skriver jeg med Zoey..
Hun får mig til at tude..
Hun advare mig mod... Spiseforstyrrelser..
... Jeg er bange...
Har jeg en spiseforstyrrelse!!!!?
Fuck jeg er paranoid nu..
Jeg er usikker på mig selv!
Er bange..
Er ik stolt over hvem jeg er..
Skammer mig!
Meget..
Men hun bakker mig op..
Taler med mig...
Ved hva jeg mener<3

Nu vil jeg sove.. orker ik mere
Vil bare glemme...
Og glemmes

Ingen kommentarer:

Send en kommentar