fredag den 11. maj 2012

Jeg er usikker på mig selv..
Jeg er ikke sikker på hvem der holder af mig..
Jeg smiler til folk..
De synes jeg er sød..
Jeg kan ik forstå dem!
Jeg ødelægger folks humør..
Jeg gør dem vrede, sure, triste..

Jeg venter stadig på at få noget at vide..
Men det sker vist ikke..
Forlader min ven mig virkelig..
Eller bliver han!?
Jeg ved det ikke..
Jeg går og overvejer om jeg skal spørge ham..
Bare om hvorfor han ik har fortalt mig det personligt..
Bare have skrevet en sms..
KUN til mig..
Bare der stod..
''Jeg forlader dig''
Eller.. ''Jeg skal flytte langt væk..''
Noget i den stil..
Jeg er da lige glad, om det er en kold sms.
Bare det bliver sagt/skrevet direkte til mig..
Det kunne være dejligt...
Men det kommer nok ik til at ske..
Jeg skal nok selv starte på samtalen..
Og den vil starte nogenlunde sådan her..
''Hvorfor fortæller du mig intet..
Jeg ved du skal flytte... Men hvorhen..?
Forlader du mig virkelig..?
Uden at sige det til mig personligt!?
Eller bare skrive en sms..!?
Det kan godt være det står på nettet..
Så alle kan læse det..
Men jeg venter på at du vil sige det til mig!?
Hvis jeg er din bedste veninde... (en af dem hvertfald)
Så sig det direkte til mig!''
...
Og så vil jeg få en masse skidt smidt i hovedet..
Om hvor dum jeg er..
Og hvor irriterende jeg er..
Kan lige forestille mig det..
Så derfor siger jeg det ikke!
Men det gør ondt at gå rundt og vente på at det sker..
Jeg vil jo gerne hjælpe...
Men jeg tror jeg skal til at hjælpe mig selv først!
Jeg må bare vente..

Her i dag har jeg hostet mine lunger ud..
Jeg er hæs og meget sløj..
Har kvalme osv..
Og i morgen... der tager jeg hjem til min kæreste..
Og prøver at rede det hele ud!
det bliver ik nemt..
Men jeg bliver nødt til det!<3
Jeg elsker ham..
Og vil ik miste ham.! T_T
Men her til aften har jeg feber..
Fedt!!! OTL
Pis... min mor lader mig ik tage afsted TT_TT
Så må jeg tage bus selv!
Og så tog.. uden min mor ved det!
T_T
DAMN!!!
Så skal jeg skændes med hende!!
OTL....
Nå..
Vil prøve at få noget søvn.. godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar