lørdag den 19. maj 2012

Jeg er så forvirret...
Ved ikke hvem jeg skal snakke med mere...
Jeg weiner bare hele tiden..
Ville gemme mig væk..
Ville forsvinde..!
Jeg er paranoid fortiden..
Hvis jeg går udenfor om aftenen...
Kigger jeg mig aldrig tilbage..
For jeg er bange for at se noget..
Jeg kan finde på at løbe igennem hele byen,
Hvis der er mørkt..
Men jeg kigger mig ik tilbage..
Bange for at se noget jeg vil fortryde!
Hele natten har jeg drømt om mine venner..
De forsvandt, uden at sige farvel..
De hånede mig...
Gjorde grin af min frygt..
Og så vågnede jeg da min mor vækkede mig.!
Jeg kiggede ved siden af mig.
Der hvor Trine skulle ligge..
Men hun var der ik..
Shit jeg blev bange..
Men min mor sagde at hun bare var på toilet.. OTL
Nå... skal til en vens konfirmation nu her.. :(
Håber den bliver okay..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar