mandag den 12. marts 2012

Folk siger..
''Line tag det ik så personligt,
at folk er sure på dig..
De mener det jo ikke
Tag dig nu sammen!''

Hvor ved de det fra?
Men nej.. jeg burde ikke tage det så personligt..
Men jeg gør det alligevel.
Og hvor ville jeg ønske jeg ik gjorde.
Så ville det ikke gøre så ondt lige nu.!
Folk mener jeg skal give slip på folk..
Det kan jeg bare ikke :(
Hvis en person er sur på mig..
Sætter jeg mig ind på værelset.
Kyler min mobil væk...
Og sidder og græder i flere timer..
Jeg gider ik min mobil lige nu..
Jeg kommer til at såre dem som vil skrive..
For jeg kommer ik til den..
Jeg gider den ik :(
Vil hellere sidde og græde med min hund liggende ved min side :(
Jeg køre så meget op i det..
Det er jo min skyld!
Kunne bare lade være med at sige noget..
Holde mig for mig selv!
Holde min mund!
Og slet ik sige noget som helst!
Jeg skulle bare lade dem være..
Så blev de ikke sure..
Skulle aldrig have mødt dem..
Så ville de have et bedere liv!
Jeg har sat for stor præg på nogle..
Især min ene veninde..
Skyldfølelsen sidder i mig..
Ville ønske hun var glad!
Men :'(
Nejjj!!!! Hun er ked pga mig...
Mig og mine problemer :'(

Nå... Men nu kan jeg heldigvis ik finde min mobil!
Hah... Jeg gider ik mere!
Folk er vrede på mig...
Folk er sure!
Folk er Irriteret... på mig!!
Og jeg sidder og klynker..
Hulker... hele tiden :(
Stod på arbejdet med tåre i øjnene..
Ville bare hjem igen!
Jeg kom hjem.. gik ind på værelset...
Krummede mig sammen :c
Og nu burde jeg lave lektier :c
Gider ik.. Mit humør er blevet ødelagt..
-Tak for det T_T-
-Elsker virkelig mine venner TT_TT-
TT^TT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar