mandag den 5. marts 2012

Hold nu bare mund!

Er det ikke bare sjovt..
At den veninde jeg virkelig holdt af,
Bliver ved med at nedgøre mig?
Hader mine andre venner..
Hader Wolter.. som jeg ser som min bror..
Hvorfor er hun sårn? :c
Det er ret sårende..
Jeg må ikke skrive en besked når jeg er sammen med hende..
Men hun må sidde og være på sin computer..
Mens jeg laver.. hvad? ingenting!
..
Jeg skriver lidt med min eks..
Har skyldfølelse.. og havde brug for at sige undskyld..
Fik det sagt..
Og nu taler vi skriver vi lidt om hvordan vi har det..
Jeg fortæller om min frygt for at miste, og frygten for at give slip..
Sååå.. ligenu er det vores emne..
Jeg ved ik om han blvier rørt over hvad vi skriver om..
Men jeg sidder hele tiden og græder over hva vi skriver.
Det gør ondt at se hvor meget jeg holder af folk..
Folk som.. Wolter, Daniel, Mie, René... og listen fortsætter faktisk langt ud..
Selvom jeg ikke ved hvor mange jeg holder af..
Er det rigtig mange... selvom jeg ik tror de overhovedet holder bare lidt af mig..
Men min eks og jeg skriver sammen nu..
..
De første to skole timer havde vi National test i geografi..
Da jeg var færdig - efter 50 min... anden sidste færdig -
Gik jeg på facebook..
Han havde skrevet tilbage og jeg læste det..
Min veninde så det..
Og sagde højt..
Så HELE klassen kunne høre det..
''Line!! Hvorfor kommer du ikke bare sammen med Nick igen!!!
Når du alligevel skriver lige så meget med ham, som med Daniel!!''
Alle i klassen gloede på mig..
Mens jeg prøvede at holde tårene inde..
Sagde svagt..
''Hold nu bare mund!''
Men hun svarede mig bare tilbage..
''Nej.. kom dog sammen med ham Line.. Du sårede ham jo..
Gør det godt igen...!! kom sammen med ham''
Jeg var helt færdig..
Sad der i skolen med migræne og høj feber..
Og hun sidder bare og gør mig til grin foran hele klassen..
Fik tåre i øjnene..
Og gik væk fra hende..
Snakkede ik mere om det..
Snakkede ikke mere med hende i dag!
Men hun bliver ved med at sige det..
Jeg har hørt på det..
Lige fra jeg slog op med ham...
Og frem til nu..
Og hun bliver ved :'(
Ved ik hvad jeg skal gøre mere!
Hun giver mig skyldfølelse hele tiden :(
Hun ved liiiige hvor hun skal prikke til mig..
Så jeg begynder at græde..
Men jeg kan bare ikke i skolen..
Mie sagde jeg skulle tage hjem da jeg fortalte hvad hun havde sagt og gjort..
(Mie vidste alt om min høje feber og migræne)
Feberen er ik faldet.. og der er nu gået 2 uger..
Migrænen.. den forsvinder ik rigtig... -_-
Mie blev irriteret da jeg ikke tog hjem..
Men lod mig om min beslutning..
Men nu... nu tænker jeg på min venindes ord..
Hvorfor vil hun mon såre mig?
Jeg ved det ik :( desværre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar