mandag den 19. marts 2012

Intet søvn.
Jeg fik intet søvn i nat..
Jo.. måske en halv time..
Lå og kiggede på venners profiler..
Ventede på at han skrev til mig..
Men han sov... D'x
Sov bare...
Jeg følte mig helt alene..
Ville skrive godnat til flere af mine venner..
Men hey.. klokken var...
Hvad..? 4.. måske..
Ved det ikk..
Men jeg lå og kiggede på jeg havde skrevet..:
G...godnat.. :c..
Kan ik huske om jeg fik det sendt..
Men.. jeg sidder nu krummet sammen på min seng,
med tåre i øjnene..
Efter en dum dag...
Har skulle forsvare min eks!!
Nej hvor gør det ondt..
Når folk kalder ham Emo..!
Men de vrissede bare af mig..
Men mit tysk.. gik af lort til!
Jeg kunne ik huske det..
Regner med at få 4...
Mit matematik fik jeg ik lavet..
Min stil havde jeg glemt at sende..
S..så jeg skulle stresse rundt, da min lære spurgte mig om den..
Og jeg skulle lægge følelser i stilen..
IGEN!!
Uf..
Jeg kom stresset på arbejde..
Heldigvis kom min mor..
Sammen med CHICO <3
Nej hvor var jeg glad for at han var der..
Han lagde sig for mine fødder..
Mens jeg pakkede posten..
Blev bare liggende stille....
Neij.. hvor er jeg glad for at han kom...
Det gjorde min dag lidt bedere..
Så skulle jeg op på posthuset..
Og mor gik med Chico..
Han trak ret meget -_-
Derefter gik vi ned til Kirkegården.. :'(
Det gjorde ik min dag bedere..
Stod og kiggede på min fars gravsten!
Sagde hurtigt..
''Skal vi ik videre nu mor!''
Stod uroligt..
Følte mig forfulgt..
Ville bare videre..
Min mor stødte på en gammel dame..
Som hun holder af..
Hende og hendes mand er syge..
Og kan ik klare Chico..
Hun blev budt ind..
Og jeg måtte gå hjem med ham..
Med en tung skole taske -_-
Men han gik pænt plads ved siden af mig <3
Nurrrrhh.. han er så kær<3
Han lod mig snøvle af sted..
Da jeg kom hjem..
Lagde jeg mig i min seng...
Og faldt i søvn T_T
Drømte de forlod mig..!
Alle..
Jeg ligger nu og..
GÅR I SENG IGEN..
Jeg ville ønske han kom..
Jeg vil tale med ham..!
Har brug for det!
Men kan ikke tillade mig at være egoistisk!
Så nu.. går jeg i seng!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar