søndag den 18. marts 2012

Hvis jeg bare kunne tillade mig det

Hvis jeg kunne tillade mig det..
Havde jeg forladt denne tid...
Jeg ville ikke forlade livet..
D...det kan jeg ik tillade mig..

Men jeg har det slet ikke godt mere..
Mine følelser tager overhånd..
Kan ikke stoppe med at græde..
Kan ikke lade være med at ryste..
Får lyst til at skrive..
''Jeg gider ikke dette her mere''
Og så sende det til dem holder af..
Men jeg kan ikke tillade mig det.
Nogle vil blive sure..
Andre vil blive ude af sig selv!
Men har jeg nogle venner?
Hvorfor vil de overhovedet være venner med mig!?
Jeg såre mange af mine venner..
Jeg er ikke mig selv mere..
Jeg er så vred for tiden..
Vil skrive til:
Wolter, Mie, Daniel, Kira, Lærke, Sophie, Trine, René, og mange flere..
Men jeg får det ikke gjort..
Jeg er logget på msn..
Men jeg overvejer at logge af..
Kan det ikke...
Kan ikke klare at vide..
At andre folk kan se jeg er Online..
Tænk hvis de så skriver..
Jeg begynder at græde hvis de skriver hej..
Sidder allerede og græder..
Hvorfor er det så svært..
Fik at vide af en ven i dag..
At jeg skulle snakke med en om mine problemer..
M..men det gør jeg jo..
Bare ikke så meget..
Jeg kan ik huske hvem der skrev til min mor engang..
At vedkommen.. ville snakke med mig..
Om at jeg skulle begynde at snakke om mine problemer..
Jeg var allerede såret nok..
Men det gjorde ondt at se det..
Se at andre mener jeg ikk hjælper mig selv nok..
Jeg.. jeg kan bare ikke klare de følelser mere..
Jeg har hele dagen siddet med en elastik om mit håndled..
Når jeg blev vred og skulle til at råbe af noget..
Løftede jeg op i elastikken og slap den så igen..
Mærkede smerten..
Og blev bare ked af det i stedet for..
Begyndte at græde..
Og skred ind på mit værelse!
Jeg vil så gerne tale med en om alt dette..
Men jeg er bange for at han bliver sur på mig..
Jeg holder af ham..<3
I do...
Men lige for tiden..
Er jeg bange for at vi glider fra hinanden..
Om han selv mærker det... om han er ligeglad..
Det ved jeg ikke..
Men jeg ved at jeg ligger og får i tåre i øjnene over det...
Jeg vil ikke give slip!
Jeg kan ikke...
Det gør bare ondt!

Jeg er træt af at være bange..
Træt af at være vred..
Træt af at jeg bliver såret.. af folk jeg elsker </3
Jeg er meget nærtagende..
Og hvad så!?
Jeg kan ikke ændre det!
Jeg vil ikke begynde at ændre på hvem jeg er..
Før jeg ved hvem jeg er..
Folk fortæller mig sjælendt hvad jeg skal gøre...
Og jeg ved det ikke selv!
Dem der siger hvad jeg skal gøre..
Tja... de beder mig gøre noget som jeg har svært ved..
Noget som kan få mig til at blive uvenner med en!?

Jeg ved ikke længere hvad jeg skal gøre..
I morgen skal jeg have tysk test...
Er jeg forberedt... lidt..
Er jeg klar? NEJ
Jeg kan ikke.. og efter jeg har været på arbejde..
Skal jeg hjem..
Hjem og gemme mig for omverdenen..
Hvis der kommer en og banker på..
Åbner jeg ikke..
Lader min mor eller bror..
Hvis de ikke er hjemme.... to bad!
Jeg åbner ikke..
Jeg kan ikke!
Jeg ender bare med at gøre det alligevel...
Men.... hva hvis det er en ven.. som vil snakke med mig..
J...jeg ved det ikke..
Så må de skrive til mig inden..
F..for jeg ved ik om jeg kan åbne døren..
Jeg gemmer mig på mit værelse..
Ender med at råbe af min mor..
Som også er helt nede lige nu...
Fordi hun har glemt at tage sine piller mod depration i 6 dage nu..
Og kan først hente nogle nye i morgen..
Så hvem skal være den voksne i huset.....?
MIG!! igen....
Jeg bliver bare vred over ingen ting :'(
Og det pisser mig af...
Jeg fik lyst til at smadre min hånd igennem vinduet i dag...
Men kunne ik få mig selv til det.!
Jeg tog et glas op i min hånd..
Og ville smadre det mod bordkanten..
Og klemme alt hvad jeg kunne med min hånd..
Så skårene skar sig ind i min hud...
Men jeg kunne ikke..
Kunne ikke tillade mig det!
Jeg ved ik hva jeg skal gøre længere..
Andet end at sove..
Og tage i skole..
Passe mit job og mine fritidsaktiviteter..
Og derefter bare gemme mig på værelset!
Ville ønske jeg ikke følte mig alene..
Men det gør jeg..
Der er så stille!

Jeg ved bare ikke hva jeg skal..
Jeg sidder og ryster..
Er vred, såret, ked af det og forvirret på samme tid..
Sidder og græder..
Men det er lige meget..
Jeg burde sove...
Og ikke tænke...
Men jeg håber..
Håber at en vil hjælpe..
Hvem ved jeg ik... men...
Det kommer vel...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar