fredag den 2. marts 2012

... Sider helt alene på min venindes værelse..
Nyder roen..
Prøver ikke at græde.. :c
Savner en ven.. Som kan trøste mig..
Uden at håne mig..
Og begynde at grine.. :(
Har taget to og en halv stærk hovedpines pille...
Prøver at overleve smerten i mit hoved...
Savner en jeg bare kan græde foran...
Vil bare kunne græde..
Græde ud... Hulke mod en skulder..
Som ikke bare skubber mig væk,
Fordi personen ikke kan holde ud..
At se mig græde..
Jeg.. Jeg ved ikk hva jeg skal sige til hende..
Vil ikke såre hende...
Skal være sammen med hende i morgen også..
Ved ikke til hvor længe...
Men ville hellere være sammen med en anden..
En som jeg virkelig har brug for at snakke med Jeg.. Jeg skal bare tage mig sammen :(
Skal sparke mig selv nu!!!!
Skal snakke med ham snart!!
Men.... Det.. Bliver nødt til at være..
Hvor jeg står foran ham...
Er bare.. Bare bange for mine følelser -.-
Nå.... Ikk mere musik til mig nu!!
Tror jeg.... Lukker ned for alt..
Bortset fra tv'et og min mobil!!!
Såååå.. Kan hun da ik blive helt sur...
Nååårh jo... Jeg må ikke skrive beskeder for hende :(
Snøft TT__TT

Ingen kommentarer:

Send en kommentar