lørdag den 17. marts 2012

Mørket er ret skræmmende...
Jeg er ikke bange for mørket..
Men når man vågner skrigende fra en drøm..
Ikke kan finde sin mobil..
Ikke kan finde lyskontakten..
Bare ligger der...
Der er helt mørkt..
Man bliver paranoid..
Det er som om nogen kigger på en..
Følger hver bevægelse du laver.
Man ligger og lytter til alle lydene.
Og i mit hus er der ikke stille..
Jeg kan høre min hunds vejrtrækning..
Min to katte... de sover ik så meget om natten..
Så jeg kan høre når de fare rundt i stuen og på mit værelse...
Men det er stadig lidt skræmmende..

De sidste tre nætter er jeg faldet i søvn i stuen...
Jeg har ligget i en lille sofa..
Så... har ondt i min ryg..
Men det er nu blevet en vane med den sofa -_-
For jeg lagde mig frivilligt i sofaen i nat s:
Efter en dag med tilbageholdene tåre..
Og da jeg endelig var alene kunne jeg ik græde..
Så jeg faldt i søvn i sofaen..
Med mine katte liggende på mine ben.
Og min hund ved siden af sofaen...

I dag har jeg kigget på min dansk stil.
Og lavet lidt af mit tysk.
Ik ret meget...
Men jeg endte med at sidde og læse sang tekster..
Og skændtes med en ven -_-

I går skændtes jeg med en ven..
Eij... hvor er han irriterende!!!

Men jeg var også i Kolding storcentret med Louise..
Det var hyggeligt...
Men jeg fik hovedpine af det..
Hun ville tage en fisk op af vandet..
For at KÆLE med den -_-
Yay -_-
Så ekspedienten gloede bare på os..
Nøj hvor var jeg flov!!
Men vi snakkede godt sammen!

Jeg fik et armbånd fra mit arbejde..
Det er gult..
Men jeg har ik fået snakket med Wolter om det endnu..
Men jeg lovede at finde et gult armbånd...
For lang tid siden -_-
Hmmm...
Men nu må jeg jo tage det med næste gang jeg skal se ham..

Men sofaen kalder på mig -_-
Jeg orker ikke mere i dag..
Jeg råber snart af min bror,
Råber snart af min mor..
Har ingen tålmodighed!
Er træt af alle lige nu...
Det stresser mig..
Pisser mig lidt af!
Min bror kigger hele tiden på hvad jeg skriver..
Ligemeget hvor jeg kigger hen..
Skal han hele tiden rykek sig med.!
Arghh!!
Ja.. hver bevægelse han laver..
Pisser mig bare af..
Hver ord han siger gør mig irriteret..
Hvorfor kan jeg ikke bare få en pause fra ham og min mor?
Hvor jeg er alene hjemme..
Så jeg kan sove!!
Men nej.. de skal larme klokken lort om morgenen..
Arggghhhh!!

Går bare ind på mit værelse i stedet for...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar