tirsdag den 27. marts 2012

Ups!!!
Ej.. Jeg har ikke sovet ret meget her for tiden...
Og slet ik i nat..
Jeg er lige nu i "brobygning"
På flere gymnasiumer..
Har været på Kolding Gymnasium mandag og tirsdag....
Og har været meget nervøs..
I morgen, onsdag og torsdag skal jeg være på Hansenberg...
På SOSU-linjen...
Er lidt bange for det....

Er lige kommet hjem fra sorggruppen...
Jeg er såååå træt..
Har fået at vide fra Wolter og Morten..
At jeg faldt i søvn.. O.o
Jeg sad.. Og lænede mig op af Wolter...
Det havde jeg savnet RIGTIG meget!
Jeg sad/lå og slumrede....
Og er åbenbart faldet i søvn!!
Arghhhh.. Pinligt!!!
Men jeg var glad!
Følte mig rigtig tryg!
Men meeeeega træt!
Jeg lukkede mine øjne lidt i..
Og åbnede dem igen....
Efter lidt tid....
Eller... Gjorde jeg?
... Ligenu ville jeg hellere være ved wolter....
End at jeg ligger og kigger op i loftet nu!
Jeg kan ikke finde ro -.-
Nå.... Men jeg fik sovet....
Og er lidt flov nu -.-
Håber ik at Birgit lagde mærke til det...
Så er jeg en død pige...
Eller... Så må jeg bare ik sidde ved siden af wolter i sofaen...
Hmmm.. Men hvordan morten ved jeg sov....
Ved jeg ik -.-
Suk...
Vil prøve at få noget søvn...
Inden jeg skal op igen -.-

Nå. Hansenberg.. Here I come...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar