lørdag den 10. marts 2012

Jeg får at vide, at jeg er en god ven..
Men hvis jeg var det...
Ville jeg ikke gøre livet sværre,
For mine venner..
Jeg ville ikke gøre dem bekymret..
Ville ikke såre dem..
Men det er åbenbart hvem jeg er..
De siger jeg ikke såre dem..
Men det er løgn..
Jeg kan se det i deres øjne..!
Jg giver nogle af mine venner skyld følelse..
Selvom de ikke siger det...
Høre jeg det fra andre!!
Jeg har ikke rigtig snakket med ham om det endnu..
Emnet forsvandt..
Og jeg prøver ik at tænke på det..
Men det går ik så godt fortiden -.-
Håber ik han har skyldfølelse.....
For jeg.... Jeg tror jeg klare mig :(
Kan kun sige tror...
Ved det faktisk ik mere ....
For..... Jeg klare mig jo nok..
Men det gør ondt...
Ik at vide om han er okay :(
Suk....
Nå.. Men nu har jeg så feber igen -.-
Weeeeeee..... Min psykolog siger jeg skal i skole alligevel..
Lige som jeg mener..
Men min mor er ik enig med mig.. :(
Suk....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar