torsdag den 29. marts 2012

FÆRDIG!!!
NU ER JEG FÆRDIG MED BROBYGNING!!!
YES!!!!
Men nu skal jeg tilbage til skolen :c
Det har jeg jo ik lyst til!!!
Nå...
Skidt pyt med det..
Jeg skal kun i skole i morgen..
Og så er det jo PÅSKEFERIE!!!
Skal jeg lave noget?
Nej.....!
Kommer jeg til at savne nogen!?
JA!! (Jeg skal arbejde det meste af min ferie)
Jeg orker bare ik rigtigt!
Men har brug for hvile...
Men har ik rigtig sovet i længe :(
Mangler en god hovedpude...
Er træt af min nuværende hovedpude..
Tror jeg går på jagt efter en anden hovedpude!
En bedere hovedpide!
Så jeg måske kan falde i søvn om natten..
Jeg lægger mig til at sove på gulvet i nat..!
Hm.. sidder nu og kigger på nogle lektier til i morgen..
Prøver at tænke på noget... Positivt..
Men min mor og bror er pisse negative!!

Nå.. jeg prøver da at overleve..

What doesn't kill you, makes you stronger!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar