lørdag den 31. marts 2012

Fredags tanker og oplevelse:

Jeg ved ikke hvor længe det kan blive ved.
Hvorfor giver jeg ikke bare slip på hende..
Hvis hun altid skal hakke ned på mig.
Gøre grin med mig!
Det pisser mig af!
Nej.. det pisser mig ik af.
Det såre mig rigtig meget!
.......
I morgen (lørdag) skal jeg til Aarup sammen med hende og hendes forældre.
Jeg ved det godt..
Hun ville ik med..
Det er okay..
Men hun havde sagt tidligere..
At hun gerne ville hvis vi måtte komme med!
Men så får hun at vide at vi ''ikke'' måtte forlade hallen!
Men jeg snakkede med hendes mor..
Og det måtte vi gerne..
Bare vi ikke farede vild!
-Det gør vi jo ikke!!!!
Men nej.. hun ville ikke med!

...Jeg vil så gerne væk hjemmefra!
Væk fra områder jeg kender!
Bare VÆK!!!
Jeg har sådan brug for det!
Jeg forklarede hende det!
Hun forstod det ikke!
Men har brug for at komme væk..
Bare nogle timer :(
Bare at være et andet sted.. :(
Bare komme væk...

Men hun ville ik med..
Jeg fik hende overtalt til sidst...
Troede jeg..
Men hun havde et kompromi så..
Jeg må ikke have min mobil med mig..
Ja.. det er mærkeligt.. men..
Men jeg har brug for at have den ved mig..
Har brug for at kunne tage den...
Hvis min familie ringede..
Hvis de nu var sårede..
Tænk.. hvis en var død!?
Jeg er såå paranoid..
Tænk hvis en af mine venner var død!
Jeg har brug for at have den på mig..
Men det er lige meget om den er slukket eller ej!
Bare jeg har den på mig..
-Ret ynkeligt-

Hun blev ved at sige det..
Min stemme blev mere og mere skinger..
Hendes mor og far sad i stuen med os..
jeg prøvede at virke som om jeg bare klynkede..
sårn for sjovt..
Men jeg blev bare rigtig ked af det..
Hun ved hvor paranoid jeg er...
Ved hvor bange jeg er...
Hun burde kende min stemme...
Jeg er virkelig bange :(
Rigtig bange for at en skal dø..
Bange for at skulle misse et opkald fra en..
Som vil ringe og sige...
At den og den er død.. :(
Men hun ved det nok alligevel ikke..
Hun sad og smilede..
Mens jeg blev endnu mere ynkelig..
Holdt tårene tilbage..
Blev bange..
Hun smilede bare..
Hendes forældre grinede lidt..
Jeg endte helt stille..
Kæmpede med ik at begynde at græde..
Hun smilede bare... og så vildt sur ud..
På samme tid..
Jeg kunne ikke se hende i øjnene...
Hendes mor gik ud for at ryge...
Og Så gik hun ind på værelset..
Jeg gik selv derind lidt efter..
Tændte min computer..
Satte mig på gulvet..
I den anden ende af værelset..
Kæmpede med tårene..
Prøvede igen at tale hende fra det med min mobil...
Efter en ties diskution gik hun med til det..!
PHEW!!!
MEN!!! hvis jeg så meget som rørte ved min mobil..
Tager hun min mobil!

Jeg er ynkelig..
Men bange,,,
Jeg kan godt se det er dumt...
Det er ÅNDSVAGT!!
Men jeg må ALDRIG skrive for hende..
Ikke engang ÈN besked...
Det er ret sårende..
TT__TT
Men.. jeg kan ik gøre noget ved det!
Jeg holder af hende... på en måde.. :c
Hun er som en søster..
En man kan skændes med.. men stadig holde af.
Og alligevel.. hade :(

Jeg ville ønske jeg havde en,
Som jeg kunne putte mig ind til..
Og bare græde..
Men jeg har ik nogen ved mig..
Og kommer nok heller ikke til det..
Sårn.. inden for lang tid..
Det gør ondt at vide..
At jeg ik har ret mange jeg kan holde om..
Og bare bryde sammen ved..
Jeg kan ikke engang ved min mor..

Nå.. hun fandt senere ud af at jeg var ked..
Og fik dårlig samvittighed..
Blev  ved at sige..
At jeg ik måtte være ked af det..
Jeg sagde.. okay..
Men var stadig ked..
Men hun viste det ik :c

Lørdag:
Vi har været i både Aarup og Ejby nu..
Er kommet hjem..
Jeg er kommet hjem til mig selv nu..
Og nu.. vil jeg sove!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar