onsdag den 28. marts 2012

Lang dag

... For pokker da ogs..
Det var første gang i lang tid...At jeg havde set Ham i går!
Og nu.... ja.. nu savner jeg ham allerede.. :c
......
Jeg har gået hele dagen og tænkt på det..
Jeg sad på Hansenberg...
Ved SOP-linjen... -_-
Damn... det var kedeligt!
Vi skulle ikke lave noget overhovedet TT_TT
Bare sidde og observere..
Så jeg havde tid til at tænke..
Jeg halv sov...
Og sad og dagdrømte..
Huskede trygheden fra i går<3
Og nu må der godt snart være gået 2 uger...
For så skal vi ses igen :D
..........................................
Nå...
Jeg er endelig kommet hjem..
Efter den lange dag for mig..
-Stod op kl. 5.35..
-Gik i bad...
-Smurte madpakken (som jeg glemte)
-Fik lavet min morgenmad (og var ik sulten da jeg havde lavet den)
-Kom i tøjet..
-Fik fundet en blog til skolen.
-Fik fundet mit penalhus..
-Fik børstet tænder..
-Fik vækket min bror (min mor var igang.. jeg hjalp bare)
-Blev hentet kl. 8.00
-Kom til Hansenberg kl. 8.17
-Timen startede kl. 8.30
Timerne var så irriterende..
Vi sad bare og kiggede på dem.. (eleverne og lærene)
Der var pause kl. 10.
ENDELIG!
Jeg så min ven Kristian.. som for i øvrigt har bestået køreprøven!
Havde lyst til at råbe ''HEJ KRISTIAN!!!''
Men turde ikke..
Han går der..
og jeg er bare en lille 'brobygger' -_-
Men.. gjorde det ik.
Timen startede igen kl. 10.15
.. og vi så på tandlæge klinik assistenerne...
Der farvede tænderne..
Med noget lilla stas..
Så man kan se hvor godt man har børstet sine tænder.
Kl. 11.45 var der spise pause..
Jeg sad og kiggede efter min eks..
Han skulle gå der..
Jeg var paranoid..
Og ville bare have en ved mig..
Som kunne holde om mig..
Og lade mig græde ud ved ham/hende..
Jeg var på en måde bange..
Jeg var ik tryg..
Var rigtig trist..
Men.. Ihh altså..
Dem jeg fulgtes med..
Ville ik lade mig være trist!
Jeg ville bare hjem!
...
Men nej..
kl. 12.15 startede timen igen..
Pga. en veninde kom vi for sent!!
Ihh altså!! TT__TT
Brobyggerne kom for sent!!
Pinligt!
Men vi skulle uden for...
De andre skulle hav en ''walk and talk''
Mens vi brobyggere.. gik sammen med Merethe.. (læren)
På aktiverings banen :D
Der var mange forhindringer..
Der var en stor væg..
skulle klatre op af.. :D
Man skulle bruge et reb..
Og trække sig op..
Mens du stemplede imod med dine fødder..
Og når man kom der op..
Skulle man hoppe ned :D
Der var omkring 5-6 meter ned.. hvis ik lidt mere..
Men jeg kom der op..
og hoppede som den første ned x'D
Det var fedt :D
Men min mor blev vred.. da jeg fortalte hende det
.. Men da klokken var 13.30 gik jeg fra Hansenberg...
og ned til banegården... ca. 4 km :D
Da jeg kom frem..
Kl. 14.20 sad jeg og ventede..
gik op til min psykolog..
Kom hjem efter en pisse irriterede møde..
Hvor min mor var med...
De var bekymret...
Pga min søvnmangel..!
BAH!
Lad mig nu få lidt fred for det..
Jeg skal nok sove..
Når jeg er tryg..
Glad.. og ik er et vrag!
Da jeg endelig kommer hjem kl. 17..
Har min mor købt CULT..
-Tak Wolter... det er din skyld jeg drikker det!<3 -_- -
Men jeg blev irriteret...
Og min mor var allerede sur..
Pga nogle problemer med min bror.. :'(
Han har ik været i skole Mandag og i dag!!
Og han sagde han havde været der til min mor!
Han hader skolen.!
Jeg ved ik hva jeg skal gøre..
Hun blev både vred.. men også ked af det..
Min bror og mor græd..
Mens jeg sad og ''skrev'' på min computer,,
Men jeg kæmpede imod min vrede..
Min forvirring...
Jeg var lige kommet fra psykolog..
Følte mmig såret... knust og forrådt!
Og så begynder de at skændes!
D..de gør det hele tiden..
Havde lyst til at skride..
Men kan ik tillade mig det!
Nu er jeg mega træt..
Ret trist..
Og endnu mere træt -_-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar